Els Mossos d'Esquadra van detenir, dimarts passat, quatre persones relacionades presumptament amb l'assalt i emmordassament de l'amo de la botiga de venda de llavors de marihuana de Tàrrega, "PuntaVerde". Els fets van tenir lloc al mes d'agost i les persones ara detingudes serien l'exparella de la víctima, que ha quedat en llibertat amb càrrecs després de declarar al jutjat de Cervera, el company sentimental actual d'aquesta i dos sicaris, contractats suposadament per la parella per dur a terme l'assalt. El jutge va ordenar el dimecres l'ingrés a presó sense fiança per als tres homes. A més, els mossos busquen dues persones més per la seva presumpta participació en els fets.
Els Mossos d'Esquadra consideren que l'assalt el va planificar l'exparella del propietari de la botiga juntament amb el seu actual company sentimental. Tots dos haurien contractat els serveis de quatre homes que van cometre materialment els fets. Els Mossos van detenir dimarts a Agramunt la parella i a Mataró dos dels sicaris. Els quatre arrestats van passar aquest dimecres a disposició judicial al jutjat de Cervera. Pel que sembla, l'actual parella sentimental de la dona va reconèixer parcialment els fets i un dels sicaris hauria confessat ser un dels autors de l'assalt.
Els fets van tenir lloc el passat 28 d'agost quan uns desconeguts van lligar de mans i peus i van emmordassar el propietari d'una botiga de llavors de marihuana de Tàrrega. Cap a les vuit del vespre uns homes van entrar amb armes de foc a la botiga "PuntaVerde", situada al número 2 de la plaça Josep Pont Creus, en una de les entrades a la ciutat. Després, els assaltants, armats amb pistoles, es van desplaçar a Agramunt, on viu el propietari de l'establiment, i van amenaçar la seva parella, a qui li van robar el cotxe, un Audi TT.
El jutge imputa als tres homes dos delictes de robatori amb violència i intimidació i un altre de detenció il·legal. La dona va quedar lliure amb càrrecs amb l'obligació de comparèixer cada setmana i amb una ordre d'allunyament de les víctimes.
